Social Science of Social Media Case Study Competition

case-2

PURPOSE
In an effort to encourage exploration and study of the rapidly expanding realm of social media, the Social Science of Social Media Research Center (SSSM) at the Institute for Public Relations (IPR) is inviting practitioners, educators, and students to submit original case studies concerning social media and the practice of public relations.

OBJECTIVES

  • To explore the use, effects, and importance of social media in corporate, organizational and agency settings regarding the field of public relations.
  • To contribute to the profession’s body of knowledge by encouraging and challenging participants to research and create case studies of social media.

Cash prizes will be awarded to authors of winning case studies. Winning entries will be housed on the SMRC site and promoted through both academic and practitioner channels.

Read more►http://bit.ly/2i07ZvG

Publicités

Publié le décembre 24, 2016, dans Actu, Com des Organisations, et tagué , , . Bookmarquez ce permalien. 1 Commentaire.

Ajoutez un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s

%d blogueurs aiment cette page :