Case Study Competition in Corporate Communications

case-studyThe Arthur W. Page Society, in alliance with the Institute for Public Relations, conducts this annual award competition for original case studies written by students at accredited schools of business, communications or journalism that focus on corporate communication and the practice of public relations.

The objectives of the competition are to:

  • Introduce the practical applications of the core principles that define public relations as a critical function of management to scholars, teachers and students.
  • Encourage research that contributes to the profession’s body of knowledge and provides practical suggestions on how to improve the corporate public relations function.

Winning students and their faculty advisors receive substantial cash prizes and are recognized at the Page Society’s annual Spring Seminar in New York City.

Deadline: January 11, 2017

Read more ► http://bit.ly/2inFQO5

Publicités

Publié le décembre 24, 2016, dans Actu, E-books, et tagué , , . Bookmarquez ce permalien. Poster un commentaire.

Ajoutez un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s

%d blogueurs aiment cette page :